helgen.

Min födelsedag sprang förbi. Jag hann att bli firad både innan och efter jobbpasset. Men mini har inte mått så bra denna vecka, eller helg heller för den delen. Det känns inte så kul, man vill ju ta allt det onda ifrån dem. Efter jobbet i lördags blev jag ännu mer firad.
 
Min syster Lina tyckte vi skulle få en kväll utan barn. Så hon gav mig en barnvaktskväll. Så för pengar jag fick av svärföräldrarna bjöd jag min kärlek på mat ute. Vi åt och drack gott. vilket var skönt att få en stund själva. Vi avslutade kvällen hos grannen för att dricka vin. 
 
Idag har vi varit i horn. Ätit middag hos Emils farmor och träffat hans storasyster som var på besök. Där blev jag ännu mer firad. Är så nöjd över allt jag fått denna helg! Efter att jag och Pixie veckohandla, så åkte jag till min syster Anna. Där blev jag rejält kärlekshistoria av hennes barn. En bra helg med andra ord. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0