sista kvällen som 22.

Här sitter jag i soffan, ätit en kladdkakemuffins för mycket. Lyssnar på två sovandes tjejer och väntar på min älskling. Det gör jag ju lite var och varannan kväll, förutom att just äta muffins såklart. Men just denna kvällen är sista som 22år. Imorgon fyller jag nämligen 23, och ska jobba igen efter två dagars vabb. Min mamma täcker upp tiden tills Emil slutar. De är pigga idag men förkylda. Så tänkte ge dem en 'frisk' dag så de inte går på förskolan.
 
Känner knappt igen mina barn denna vecka. De har upptäckt att man kan leka med varandra än att bara gnälla mot varandra. Och det värmer hjärtat så! Det är så härligt att se dem kommunicera på ett nytt sätt. Hoppas det håller i sig, men de blir ju bara äldre så det gör nog det. Zoey fyller ju ändå 2 om ca 2 månader..!
 
Idag har vi spenderat dagen i storebro hos min farmor och farfar. Hon fyller år idag. Så vi stressade inte utan tog oss tiden att umgås, vilket blev 5h. När vi kom hem gjorde vi lasagne på kycklingfärs. Ett tips!  Sen vispade vi ihop en egen glass som får bli efterrätten imorgon kväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0