tisdag

Igår efter jobbet när jag fått krama mina små igen. Så lagade vi middag lite tidigare. Pixie dansar kl 5 och tar lite tid på sig att äta. Så vill inte stressa på henne. En måndag till. Sen ska jag jobba kväll i kassan istället och emil hämtar. Då blir det tajt med tiden till dansen och middag. Nu ett par veckor har vi varit hemma halv 4 och hunnit laga och äta. Men sen kommer Emil till vimmerby till halv 5 och ska hämta och till dansen.
 Så frågan är hur man löser middag. Även om jag gjort klart den så får de stressa i sig. Vi får köpa hem kall korv så de får i sig lite fort och äta efteråt. Men det tar vi då. Svårt att få ihop tiden till allt med andra ord. Om några timmar slutar jag, är så där saklig idag med. Men jobbar 8-18 så är ju ifrån mina älsklingar hela dagen idag. Längtar till helgen då får jag mysa med dem! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0