tisdag.

Idag har vi varit lediga. Vi fyndade ett plättjärn på erikshjälpen. Och har haft Arvid och Ullis på besök. Vi hängde i lekparken och barnen var trötta och somna tidigt ikväll. 
 
Jag måste vakna upp. Ställde mig på vågen och den visade +4kg!? När hände det..har de senaste 4månaderna tappat promenaderna. Jag som alltid gått flera gånger i veckan förr. Det gör visst massa! Och sötsakerna.. Ikväll har jag redan tryck i mig en glass o godis. Ska inte skylla på trötthet. För man blir ju just trött av slarv. I övrigt äter vi/jag nyttigt. Massa frukt och grönt. Men det är alltid veckan innan mens som sötsuget är som värst. Och när barnen somnat och sambon tränar som unna mig nått blir frestande..har iaf börjat vattengympa en gång i veckan nu. Så ett steg i vanliga rutiner igen;-) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0