glass i parken.

Igår njöt vi av att vara lediga. Vi åkte till min farmor och farfar för att njuta på deras gräsmatta som ligger intill lekparken. Barnens farmor kom in senare på en kopp kaffe. Som vanligt går lediga dar alldeles för fort. Jag jobbar fram till nästa lördag. Då ska jag njuta av helgen.
 
 
Idag när vi kom hem och hade ätit middag. Så önskade tjejerna att gå till lekparken och köpa glass. En mysig stund innan det var dags att natta två trötta tjejer. Dessa älskade tjejer. Saknar tiden som mammaledig så mycket! Vill ju vara med mina barn jämt. Men verkligheten ser ju inte ut så. Och jag trivs så bra på jobbet och är tacksam att jag kommit in. Men man tar vara på alla em eller fm man får ihop och lediga dar extra mycket. Det känns så skönt nu när båda har jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0