guldkant.

Igår slutade jag kl 13. När jag hämtat barnen åkte vi och köpte mina nya glasögon. Då undrade Pixie om vi inte kunde fika i gula huset, bakfickan. Vi tog en fika en liten stund. Det gäller att ta tillvara på små guldkanter i vardagen. Annars består den ju av så många vardagliga måsten, som matlagning, tvätt och städ mm. Mitt bland det ska man hinna med att jobba. Och sen umgås med sina barn och sambo. Utöver det hinna med familj och vänner. Ibland skulle jag önska att dygnet hade fler timmar. 
 
Igår önskade emil rotmos till middag. Så jag lagade det och jag trodde att det iaf skulle bli en matlåda över. Kan lyckades nog med maten för allt tog slut. Trots lite matkoma så åkte jag till cirkelfysen. Pixie somnade tidigt men zoey senare, kl 20 var sista gången jag kollade på kl. Sen somnade vi båda. Vaknade halv 10 av att Pixie kom upp. Och gick och la mih igen kl 22. Så idag när Pixie vakna 5:15 var jag pigg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0