ledig tisdag.

Lediga idag. Vilket har behövts. Vi har tvättat ett X antal maskiner och hunnit städa. Barnen har fått slappa hela förmiddagen och vi slängde ihop en kladdkaka på madelmjöl och kokossocker, den bev så god!
 
Ullis kom och hade köpt med sig fika. Vi gjorde pastasallad och tog med alla barnen ut till källängen, allt blir så gott ute! Nu efter har vi slappat lite till. Tror vi alla behövde det efter att haft det intensivt hela förra veckan och inte varit hemma under helgen direkt. Men snart ska jag börja med middagen. En skön hemmadag har det allt varit. Men imorgon är det dagis och jobb igen, så är jag ledig söndag igen. Nu längtar jag tills flytten. Vill bara bo in oss i vårt hus och njuta av att kunna gå ut i trädgården och leka. Och inreda huset. Det ska bli så himla kul! Tror jag börjat flytta i huvudet redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0