lördag.

Jag har jobbat hela dagen. När jag kom hem halv 6 så kom emil och barnen strax efter. Min syster lina ringde och ville komma en stund tills hennes skjuts kom ca två timmar senare. Hon sov hos oss inatt och hade inte börjat fören halv 12. Så barnen har lekt med henne idag. Hon är så älskad av dem, och oss med. Min fina syster! Vi åt popcorn och barnen somnade senare än vanligt. Men det är ju helg och det gör inget om de är lite tröttare imorgon. För turen att de sover längre än halv 6-6 har vi nog inte. Men då njuter vi ju av en längre dag, hann dricka kaffe innan jag började och gå till jobbet idag. Fördelen att slippa stressa.
 
Imorgon kommer våra vänner Anna och Jonas och deras Walter. De ska äta mat här. Var ett bra tag sen sist vi fick ihop en dag som passar alla. Sist blev det inställt i sista minuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0