ullared.

Igår åkte jag och madde från jobbet ihop med våra mammor till ullared. kl 5 rullade bilen från mig där alla möttes upp. och kl 8 rullade vi in varson vagn i varuhuset. Det var lagom med folk, en stor skillnad mot i julas. 
 
Jag fyllde upp min vagn med olika sorters ytterkläder till pixie, kläder till hela familjen, nya träningskläder som passar i sommar till mig. Leksaker som är till utelek, jag hittade mängder till tjejerna. Och såklart lek till dem inomhus. Sen hittade jag paket till alla 8 barn som fyller fram till aug i vår närhet. Hittade ävcen 4 fönsterlampor till huset sen. Det var så kul att åka iväg och kul att åka med mamma, 
 
Idag har jag jobbat ett kortare pass. Efter maten ska vi åka til min pappa som fyller år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0