<3

I fredags somnade min fina  mormor in. Hon hade många vid sin sida och jag höll henne i handen hela tiden. Så kunde inte jobba i fredags eftersom jag ville finnas där. Som tur är har jag varit ledig i helgen. Men har försökt ta vara på helgen bra ändå. Blommor från mormors trädgård pryder vårt kök.
 
I lördags gick tjejerna och jag till alv en sväng på em. Det var skönt att komma dit igen. Vi går inte mitt i högsäsången. Men nu går det igen. Igår fick vi besök hela dagen. Först min syster Anna och barnen och mamma. Sen kom min farmor och farfar, morfar och Ella-Karin och Emils farmor. Mellan besöken så har vi fixar lite ute. Barnen lekte i studsmattan flera timmar. Jag och tjejerna gick till en lekpark när Emil klippte gräset. Och vi avslutade den soliga dagen med ett dopp i nossen. 
 
Det är så härligt med hus. Ångrar inte alls att vi köpte detta. Det är sån skön känsla! Och vi trivs redan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0