boar in oss.

Nu har vi bott i huset i en vecka. vart den veckan tagit vägen vet jag inte. De första dagarna bestod mest av jobb som sagt. I söndags började vi smälta att vi flyttat. Barnen lekte vid studsmattan, emil klippte gräset och jag plockade av vinbären. Som just i skrivandes stund håller på att okas till saft. Då när vi var ute och höll på i trädgården, stannade jag upp och bara kände in. Jisses vad underbart! Vi har inte hunnit va hemma så mycket än. Vilket kommer. Vi har ju hela livet på oss. Men imorgon är jag ledig. Då får vi dessutom lekbesök. Men ska hinna med att njuta av att bara vara där emellan. 
 
Katten har som tur är funnits sig direkt. han är exakt som vanligt och verkar tycka det är skönt här. Vi har packat upp nästan allt nu. Och vi behöver köpa till lite gardiner, krukor och blommor. Sen är det rum för rum med taeter mm som kommer att fixas när tid finns. dock ingen stress så vi lär nog inte bli klara i det närmsta heller.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0