Fredag

Igår när jag och barnen just kommit hem från förskolan och jobbet. Kom Emil strax efter. Med sig hade han en bukett blommor från hagelins. Vilken gullig kille:-) så sa han att det var nån minnes dag. Eller att radion sagt det. Och förr innan vi flyttade ihop så kom han hem till mig på torsdagar, mina föräldrar kallade honom för torsdags killen ett tag. Och igår var det torsdag. 
 
Idag börjar jag kl 4. Vi måste fixa hemma här idag. Nyss tagit en paus. Zoey vakna 4.. Så Emil o jag tog en timme var till kl 6 då vi klev upp eftersom Pixie med vakna. Varit otroligt dålig sömn i ca 2mån nu. Så längtar till den 12 då vi ska få barnvakt efter jobbet. Då ska vi sova ut! Vi brukar ha barnvakt väldigt sällan, dels för att inte va till besvär och dels att man har ju ett eget liv och inte hinner. Vi vill inte va till besvär. Men när vi väl har över natten, njuter vi av att få va bara vi en stund. 
 
Imorgon jobbar jag heldag. Och på söndag är jag ledig. Då är det dubbelkalas dom gäller. Först hemma hos vinga och nell och direkt efter på Kalles. Så då lär vi alla vara trötta efter allt kalasande :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0