fullt upp.

I tisdags gick flytt kassett. Det gick gick smidigt och allt som var vårt tömdes från lägenheten. Och stora frågan var, hur har vi haft plats med allt innan?! Dagen gick i 110 och jag var så trött på slutet att jag gick som en robot. 
 
Tack vare hjälp från lite olika håll, så kom vi i ordning från lägenheten och kunde lämna nycklarna redan på onsdagen. Och komma i igång med det viktigaste i huset. 
 
Därefter har jag inte hunnit så mycket hemma. Vi båda har jobbat. Sen var jag och barnen på kalas, vi har varit på akuten mee zoey. Som fick ett djupt jack i pannan som behövdes limma. Emil var hemma med barnen igår. För vi skulle ha uppsikt på zoey i 12h. Då kom även Gungställningn upp och sandlådan. Det fattas vara sand till den och studsmattan ska monteras. Sen är barnen nöjda ute:-) 
 
Idag ska jag jobba. Och imorgon är jag ledig. Då ska jag äntligen njuta och fixa här hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0