Kalas

Igår var vi på dubbla kalas. Först hemma hos Pernilla och barnen. Emil följde med för att umgås med Fredrik. När kalaset var slut åkte vi vidare till nästa kalas. Det var på Kalles. Och oj så lyckat det var och barnen lekte och lekte! De ville inte ha med oss in. Så vi fikade i lugn och ro och pratade med de andra föräldrarna. 
 
När vi skulle åka hem ville Pixie och ville leka. Han bor några hus ifrån. Men det är en korsning emellan som gör att man inte vågar låta de gå fritt. När han hämtades varvade vi ner och de somnade till 8.  Jag hade bestämt mig att springa ett varv. Även om jag var helt slut efter en aktiv dag så tog jag mig i kragen i 20min. 
 
Idag är det min kassa kväll och vi ska till förskolan halv 4. Äntligen sov barnen ikapp och sov till 7! Så vi fått se vad dagen erbjuder. Men bra mycket lugnare tempo idag blir det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0