Kalles.

Igår jobbade jag extra. Det var kul och gick ändå fort. Jag kom hem strax innan halv 6. Tände grillen och min familj kom hem eftersatt ha varit i horn. Emils föräldrar kom med och vi grillade tillsammans. Så gott och trevligt. 
 
Idag har vi varit lediga ihop. Älskar de dagarna! Vi lät pappan sova och gjorde äggfrukost och väckte honom. För andra tidigt men för oss länge, 7:30 bra sovmorgon haha. Kl 9 var vi ute hela familjen och klippte färdigt vår häck. Sen åkte vi lite ärenden, och till återvinningen. Pixie och jag har varit på kalas på Kalles. Hon ville att jag skulle va kvar. Men där brydde hon sig inte som tur var och lekte för fullt. Men jag stannade snällt kvar och kollade på och väntade. Vi gjorde våfflor till oss andra när vi kom hem. Så gott det blir med äggvåfflor, bara man har vispad grädde till. Pixie var trött och somnade fort. Zoey vilade när vi var på kalas och somnade sent idag med. Så passade på att gå en långpromenad o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0