onsdag.

Denna vecka är jag bara ledig onsdag. Så vi tar vara på em/fm jag är ledig. Vi tog ett varmt bad ihop och gick sedan ner till Ica för att mest köpa frukt. 
 
Min syster lina mötte oss och vi gick till alv. När jag och zoey skulle gå hem efter allsången. Så bröt hon ihop och skrek. Så som barn gör när de samtidigt är övertrötta. Hon somna halv 10 igår och gick upp 6. Hon behöver vila på dagen oftast, men somnar sent då och blir trött dagen efter. Vilar hon inte sover hon för hårt först och sover dåligt efter halva natten. Så svårt med övergången! Men hur eller hur så förstår jag inte att folk glor så dant. Anticimex skulle komma kl 13 så var tvungen att gå hem. Min syster ville inte ansvara för båda, och eftersom zoey ändå var trött passade det bäst så. Men folk kan inte se ett skrikande barn som inte vill åka vagn/gå hem utan att stirra ihjäl sig..och det gör ju inte att en annan känner sig bättre. Hur eller hur så somnade hon när vi kom hem och lär nog sova tills jag väcker henne. Och besöket som förknippas med hemförsäkringen gick fort. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0