sömn.?

Jag undrar när mina små barn ska sova bra.. Zoey snart 3 och Pixie 6 sover fortfarande endast ned oss mestadels hela natten. Vi delat ofta upp oss två och två för att inte störa. De vaknar minst 1gång var varje natt och upp absolut senast 6. Men inatt vet jag inte vad som hände. De bytte av varandra så varit vaken 3-5 och innan 6 var det dags för Emils kl att ringa..och jag börjar 7. Jag har sån sömnbrist så skulle behöva sova ut ordentligt..men är svårt att få till när jag börjar 7 typ alla lör i sommar. Sover zoey middag somnar hon ser och vaknar tidigt.violer hon inte middag sover hon för hårt först och snurrar runt ett bra tag på natten..men nån gång är det nog vår tur att få sova okej. Vi har ju orkat snart 6 år med dålig sömn, så orkar vi nog ett par till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0