Härlig dag.

Jag råkade somna till i soffan tidigt igår, så gick och la mig redan kl 9 igår. Vilket var skönt! Skuttade upp pigg kl 6 idag Mee barnen. Vi lät Emil sova vidare och handlade frallfrukost. Kl 8 var vi så hungriga att vi väckte Emil och åt tillsammans. Sen smet jag iväg till gymmet med min vän Anna. 
 
Vi tog en runda i affärerna sen när jag kom hem. Nu är det endast några paket kvar! O h några vet vi vad vi ska köpa. Skönt att nästan va helt klara. Vi fikade på bakfikan. Så mysigt och gott! Saffransbulle med vaniljkräm,  måste testa att baka det. 
 
Efter maten önskade tjejerna att få gå till lekpark. Vi passade på att hälsa på vår förra granne Erik som flyttat i närheten av oss och barnen favorit lekpark. Ikväll har vi myst med lördagsgodis. Barnen ska bada och sen sova. Och vi ska slå in julklappar. Härlig ledig dag! Imorgon jobbar jag kassa stängning. Barnen ska vara med på ett lopp imorgon. Där startavgiften går till cancerfond. En bra grej tycker vi och barnen tycker de ska bli kul. För de ska ja tomteluva på sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0