Lucia.

Igår sprang jag iväg till gymmet tidigt på morgonen för att hinna träna ett benpass. Hann hem för att göra mig i ordning lite snabbt. Barnen och jag gick sen ner till torget för att de skulle delta i santa run. Där pengarna för startavgiften gick till barncancerfonden. Barnen tyckte det var jätte kul att springa. Jag anmälde mig på plats. Emil var och tränade så jag räknade inte med att delta. Men eftersom min vän Pernilla var där, kunde barnen vara med henne när jag sprang. Så jag var nog den enda som inte var utklädd till tomte, det fick bli lite glitter runt huvudet. Jätte bra anordnat och en fin sak att fixa tycker jag. Enda missen var att alla barn skulle få julklapp. Och jag tycker inte man ska lära barn att knuffa sig fram och gå före alla i kön, som de flesta gjorde..så det var slut med julklappar när vi kom fram. Vilket blev en stor besvikelse för dem. 
 
Pernilla och barnen följde med oss hem sen och lekte. Och barnen lekte jätte bra! Så jag fick bebisgosa. Såå mysigt! 
 
Vi fikade i storebro sen för att fira min bror som fyllde 20 igår. Och sen jobbade jag kassa stängning. Idag måste jag städa lite här hemma. Så blir nog lugnt tempo och lite hemma fix innan em/kvällens kassa pass. 
Zoey precis under gula pilen, och Pixie med flerfärgade overallen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0