bio.

Dagen gick fort igår. Tjejerna och jag åkte förbi hemma i storebro. Vi väckte lina och Martin kl 9, tjejerna älskar verkligen sin moster lina. Vi tog med henne till morfar och hans sambo. De hade köpt frallor och en prinsesstårta innan vi kom. Det var länge sen vi var där. 
 
Vi åt lite lunch hemma innan vi åkte till dagis. Mötet gick fort och vi åkte hem och gjorde middag sen. Men zoey hade inte sovit middag och Pixie var med trött. Så båda somnade när jag var iväg och tränade skivstång.
 
Idag är vi helt lediga. Nästan alla syskon kommer hit och barnens kusiner och min mamma på fika på fm. Vi tänkte passa på när det var lov. Och i em ska jag och Pixie på bio. Mamma stannar kvar och passar zoey. Om nått år kan hon med gå på bio. Pixie har längtat hela veckan efter dagens biobesök. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0