kalas!

 i lördags svarade vi om till finkläder och väntade på våra gäster. Pixie önskade kalas i frost. Blir så varm i hjärtat av att så många uppvaktar vår fina tjej. Båda hennes gudföräldrar kom, trots en bit att åka. Det värmde mycket. Vi hade öppet hus, men alla tajmade in samma tid. Så vår lägenhet fylldes av fikagäster. Pixie fick massor av fina paket, så nöjd! När de sista gästerna gått, gick vi en kort promenad. Sen somnade båda utslagna kl 19. Vi njöt av en kväll i lugn och ro framför en film. 
 
Idag vaknade vår supertaggade Pixie och började förbereda direkt! Jag gick på massage kl 7 på morgonen. Sen gjorde vi i ordning för barnkalas. Pixie gjorde sin planka. Alla 9 barn kom som var bjudna plus några föräldrar stannade. Vår granne ställde upp och klädde ut sig till pingvin. Som kom och gav godispåsar. Kalaset var jätte lyckat! Efter gick vi en kort promenad, för att få lite luft. Sen kom Emils föräldrar o firade. Vi åt gott gjorde marängtårta. Jag ska avsluta dagen med ett pass på friskis. 
 
Imorgon är det dagen med stort D. Pixie fyller 5, min mormor kommer med min mamma och två vänner med barn. Annars så har vi haft våra kalas denna helg. 
 
Vi har verkligen firat vår stora tjej. Alla fina människor vi har runt oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0