kosta boda.

I lördags kom min pappa och lillasyster Lina till oss på morgonen. Vid halv 10 åkte vi iväg mot kosta. Min mamma kom senare till barnen och bytte av min pappa. Vi hade fyllt upp med massa gott. 
 
Vi gick lite i outlet butikerna. Köpte oss varsit par vårskor. På hotellet fick vi varsin massage. sen har vi kopplat av med att bada, slappa på rummet, äta god mat i resturangen, fikat och bara njutit av lugnet. frukosten var otroligt god. och vi sov till halv 8 och 8. Så utvilade på morgonen! 
 
Energin höll i sig när vi kom hem. Vi städade upp och byggde ihop skoskåpet, som vi köpte höromdagen. Sen tog vi med tjejerna ut i källängen. Helgen blev väldigt bra med andra ord. 
Nu är ordningen återställd, morgenen tog vid halv 5. Vi sitter och ligger alla tre tjejer på varandra i ena divanen. barnen ser barnprogram och jag blippar lite på datorn. Men ska snart brygga mig en kopp. Idag ska vi till öppna förskolan och sunga lite. Pixie har dans ikväll och jag jobbar stängning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0