migrän.

Hade tänkt att träna. Men kände mig inte bättre under dagen. Direkt när jag kom till jobbet fick jag ett migränanfall. Såg inget under en timme. Som tur var hade inte många ärenden till charken då. När synen kom tillbaka utan flimmer, så kom huvudvärk och illamående. Nu är jag mest trött och mår som vanligt. Men ville inte träna då. Får satsa på tis o tors som jag bokat pass på. Vet inte om det spelar in att jag ätit "sämre" denna helg, unnat mig både pizza, semla, godis och bröd. Under veckan har jag skött kosten och endast fuskat nån gång och då med kokossocker. Och inte haft ont i huvudet en enda dag då. Blir ju endel godsaker nästa helg när vi ska fira Pixie. Får se om det blir liknande då, eller om det var tillfällighet bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0