pizzabullar

Igår önskade Pixie att vi skulle baka pizzabullar. Så vi gjorde det och vad gott det blev. Vi brukar baka det ofta när alv är öppet. Vi slappade endel mellan tvättnaskinen. Barnens kusiner Vincent och smilla kom på n snabbis. Sen var det dags för måndags timmen på dagis. Barnen är inne i att vakna halv 5-5 och baka om nätterna igen. Man blir snabbt bekväm i att vakna en timme senare, som de gjorde för nån månad sen i några dar. Eftersom jag vakna halv 5 igår och jobbade kassan på kvällen, så somnade jag för sent. Emil gick upp 5 idag. Men min huvudvärk gör sig för påmind. Vi ska få sova i helgen, vilket är väldigt behövligt nu.
 
Idag har jag inte hunnit planera dagen än. Förutom att jag ska en snabbis på jobbet för lite info, då får tjejerna gå till dagis en liten stund. Annars är vi lediga idag och imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0