söndag

Igår efter jobbet gick vi på yttligare en husvisning. Vi visste innan att det var ett litet hus, men vi ville ändå kolla hur de 86 kvadraten var fördelade. Tyvärr skulle det inte kunna gå om vi inte bygger ut nått rum eller två. då det bara var två sovrum. det fanns ett rum i källaren med som inte räknades med. men skulle inte vilja låta nån ha sovrum i en källare, utan mer till gillestuga isf. med tanke på priset så skulle vi komma upp till ett större hus tillslut i kostnad. så då kan vi lika gärna köpa ett dyrare från början och slippa jobbet med att bygga ut. att det ska vara så svårt att hitta rätt..men nån gång så!
 
Vi åt hämtmat och godis framför en film barnen valt. De somnade kl 19 och vi fortsatte att se serien vi börjat på, marko polo. Idag ska jag jobba några timmar bara lite senare idag. Barnens farmor ska vara barnvakt en stund tills emil kommer hem. laget har fotbolls cup idag. Så hoppas jag att jag orkar gå och träna ikväll. Men en ny förkylning håller på att bryta ut. fast det finns ju hundra ursäker till om man börjar så, så det är nog lika bra att bestämma att jag ska. 
 
Nej nu vill jag ha sommar igen! Detta kort togs i somras när barnen ville tresta att åka buss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0