tandläkaren.

Barnen sov till halv 6 idag. Visseligen var vi uppdelade med varsit barn i varsin säng, som vi brukar vara. Eller zoey sover i perioder i egen säng. Pixie föredrar att endast sova med oss. Men hur eller hur var det skönt att sova den där extra timmen. Då barnen vaknat halv 5 ett bra tag nu. Vi hade en natt i dec som vi fick sova ut, innan det vet jag inte när det var. Men det väntas en natt om två veckor. Ska bli så välbehövligt! 
 
Idag ska jag till tandläkaren, håller tummar att jag inte har hål! Sen blir det jobb 12-19 idag. Ska faktiskt bli kul, nu när vi varit hemma lite extra. Har ju en ledig helg framför mig med. Fylld av kalas!:-) både vuxenkalas som Pixie kallar det, och barnkalas som avslutar med ett litet kalas på måndagen med. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0