vab

Vi följer trenden vabruari som råder just nu jag som uttryckte mig lite fint, Pixie blir ju aldrig dålig. Något jag skulle tagit i trä för. Fick dock en släng av feber jag med . När barn har feber springer de omkring så om den inte existerar.däckar lite lätt nån timme eller två och är på banan igen. Jag har varit liggandes, ynklig, gnällig och lätt till tårar för att kroppen gjort ont. Minsta lilla rörelse har smärtan. Två lager koftor och ett täcke har inte räckt till. En marabu kaka senare ikväll och jag är nästan på banan igen. Får nog ändra mig, choklad är nog bra till allt..
 
Imorgon hoppas och tror jag att vi är återställda igen. För sen vankas det kalas Lör-mån för vår blivande 5åring. Som somnade med orden: vilken fin familj jag har, en fin pappa, mamma och zoey. Avslutar med jag älskar dig så mycket min fina mamma. Den ungen, hon är så kärleksfull. Hon är så lik mig i väldigt många avseenden, vi är pratkvarnar båda två, djuptänkare, analyserar, och väldigt kärleksfulla och har lätt till att uttrycka vår kärlek. Men även vår minsta möter mig varje morgon med:min mamma, jag älskar min mamma. Hon har minspelet och får mig så lätt i skratt. Dock så är båda väldigt envisa och har humör. Ännu en sak från mig, att ha svårt att dölja känslor bra som dåliga. Emil brukar säga att det räcker med en blick på mig, så vet han vad jag egentligen tycker om saker och ting. Och när vi tre tjejer blir lite gnälliga, så är det blodsockret. Vi måste äta som fågelungar för att hålla blodsockret på rätt nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0