åter funnen!

Vår väska är funnen! Känns så skönt. Sjukt vad man kan bli ledsen över mattiella ting. Den bor nu mer hos Emils syster i Stockholm. Tills vi har möjlighet att återfå den. Vi kommer nog aldrig mer glömma en väska på tåget..
 
Idag är jag ledig. Fortfarande förkyld och likväl zoey. Hon sover middag nu och tar igen sig, tre dagar på raken så har hon hoppat över att sova middag. Nu verkar det istället bli närmare 2h..men hon behöver det. Pixie ville gå på 15h idag. Hon tyckte det var för lite med dagis ons o tors bara. Emil hinner ju hem på fredag innan jag börjar. Och måndagstimmen de går räknar hon inte. 
 
Jag har haft min kusin på fika här. Så jag ska sluta tjata om att bli bättre med fika, är visst svårt o låta bli. Skulle börjar friskis ikväll tänkte jag. Men vet inte om det är bra när jag är så förkyld. Kanske blir framåt tors eller söndag istället. Om en stund ska pixie hämtas. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0