bodystore.

Igår kom mitt paket från bodystore hem. Klickade hem lite ekologisk bönpasta, fanns många olika sorter, protein pulver, olika barer, ekologiskt godis fritt från tillsatser och gelatin mm, jordnötssmör, men såg att Ica hade ett bra eko med som hade ännu bättre pris. Ska testa kokossockret med, såg att även det fanns på Ica. Ett bättre alternativ till det vita sockret. Visst är det dyrare, men man har en kropp och en hälsa. Tänkte köpa steviadroppar med nån dag.  
 
Idag är jag ledig. Ska bli skönt. Pixie ville till 15 timmars, de gick, aldrig igår då deras faster kom istället. Jag och zoey ska kanske gosa med smilla. Och ikväll ska jag träna skivstång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0