hosta.

Igår började både jag och zoey få en förkylning som bröt ut. Och inatt kom den till oss båda. Så vi har inte sovit bra alls. Hostat ikapp har vi gjort. Så Emil och pixie sov i hennes rum istället. Hoppas vi slipper mer än en lättare förkylning. Tur att det är sista jobb/dagisdagen denna vecka. 
 
Jag klippte o färgade håret efter jobbet igår. Det blev ljust och snedlugg, flera år sen jag hade det sist. Idag är det pixie tur att klippa sig, hennes hår har blivit jätte långt. Sen ska tjejerna vara några timmar på dagis innan Emil hämtar. Igår kväll fikade jag med ullis. Var så länge sen vi sågs. Saknat både henne och Anna så mycket. Men man hinner inte ses så ofta när alla tre jobbar om varandra. Men denna helg ska vi ses lite iaf. 
 
Ska ringa efter väskan sen. Hoppas verkligen!! Det är saker nya värda 2000 i, så känns så tungt. Denna helg förutom middag med vänner, dansa ut julen på torget så borde vi städa ut det sista av julen och göra vårfint här hemma. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0