löften.

Har ni några nyårslöften? Jag har att fortsätta att bli ännu mer medveten om familjens hälsa. Sen jag upptäckte hemsidan bodystore, så har vi börjat köpa ännu mer Eco. Deo, schampo, duchtvål mm har klickats hem. Vi har även börjat köpa mer Eco överlag. Sen att ta bort onödigt socker ska vi fortsätta med. Sötade drycker så som saft mm köps inte hem. Det dricks om vi åker och blir bjudna på fika eller vid kalas. Barnen dricker gärna egenpressad juice och har slutat be om annat. Så överlag så är ett löfte att fortsätta äta varierat och bra. Men unna oss gott och framför allt mot helgen. För ett annat löfte är att Jag ska bli bättre på att bara fika på helgen, så skippa jobbfikat i veckan.Har man en bra grund gör det inget om man unnar sig lite gott med. 
 
Sista löftet är att jag ska träna tre pass i veckan. Ska börja friskis nu till terminen börjar. Men blir det inte tre friskispass, så ska det bli långpromenader istället. Tre pass i veckan känns rimligt. Annars träna hemma med träningsbandet jag fick i julklapp. Så summan av kardemumman är att ta hand om sin hälsa, som är löftet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0