lördag.

Dagen blev inte som tänkt. Zoey fick feber igår, visseligen var den borta framåt dagen idag. Men följdes av en hosta och förkylning. Likaså gäller mig, dock bara övertramp. Men kände mig så hängig igår att jag fick gå en timme tidigare från jobbet. Emil gav mig sovmorgon och frukost på sängen till nästan 9 idag. Har inte känt mig hundra, så inte gått nån motionspromenad. Men vi tog en snowracer runda med barnen innan middagen. 
 
Idag har vi städat bort julen. Skönt tycker jag för granen barrade så dant nu. Men middagsgäster som vi skulle haft kom inte. Det får vi ta en annan dag när inte en ny förkylning härjar. Imorgon ska vi dansa ut julen på torget. 
Vi åt bananglass till efterrätt idag. Mixad frusen banan bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0