söndag

I fredags spenderade vi några timmar på kalles. Vi åt god lunch och busade järnet. Det är ju lite olika hur man är som förälder. Några kommer dit och sitter vuxna och pratar hela stunden. Och andra leker som ett barn ihop med sina barn. Den jag gick med hade nog inte så roligt, jag leker precis lika mycket som barnen och vi hade jätte kul. Just såna ställen och alv går jag för barnens skull, och för att umgås med dem. Skulle vara så tråkigt att sitta ner o missa allt kul i deras ögon. Vuxna kan jag umgås med när vi ses på lekträffar hemma mm då kan ju barnen leka själva såklart. Det är olika och så ska det ju vara. Alla är vi olika. Inget är rätt eller fel. Jag är nog bara sinnet kvar lite väl mycket bara. Min pappa brukar säga att vi bara springer på alv. Och förstår inte riktigt när jag säger att jag tycker det är exakt lika kul som tjejerna att leka där.
 
Igår var min långlördag. Den gick lite fortare eftersom jag var hemma och åt på lunchen. Handlade och åkte sen och beställde mat för och ta hem. Det har blivit lite som en tradition att ta hem hämtmat på den lördagen. Igår åt vi soppa och nudlar med räkor och kyckling, så gott!
 
Emil tränar och är hemma om ett par timmar. Vi ska få besök av Ida och estelle strax för lite lek. Tänkte vi skulle göra glass i glassmaskin o nån paj till lite efterrätt sen. Men blir tidigare middag idag, då jag ska hoppa in och jobba 16-22:15 för en är sjuk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0