Stockholm

De senaste dagarna har gått väldigt fort. I torsdags var jag ledig. Vi fick besök av Sylvia och hon höll oss sällskap fram tills barnen skulle sova. Både jag och barnen hade saknat henne. Det har varit min jobb helg. I fredags gick hela familjen i affärerna och lunchade på stan innan jag jobbade. Köpte bh, löpskor och byxor för presentkort. Så i lördags kväll tog jag min första runda. Kändes skönt efteråt. Efter jobbet i söndag och när tjejerna somnat åkte jag till Sylvia för en mysig pratstund. Dagarna har med andra ord sprungit iväg. Vi har haft sebbe på besök ett par dagar med. Barnen älskar att ha besök av dem de tycker om. 
 
Idag tog vi tåget till Stockholm. Resan gick suveränt! Zoey sov hela vägen från linköping till stockholm. Nu hänger vi här hos emelie och Johan. Barnen har badat och har massa energi. Den tar de gärna ut på emelie och Johan som får leka. Skönt med en mini semester. Imorgon ska jag Emil och pixie till globen för att se Disney om ice. Så roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0