tråkigt..

Vi glömde vår väska på tåget..i den fanns det massa nytt vi köpte i Stockholm, mängder av julklappar vi fått och annat nytt. Så jäkla jobbigt tråkigt och ledsamt!! Är verkligen ledsen. Pixie med för var mest hennes och mina saker. Men håller tummar och tår att de hittar den och vi får tillbaka den. Att man kan bli så ledsen över mattiella ting. Men många av sakerna var speciella tillfällen som påminde dem om. Blev distraherad av en papps som skrev så dant så sin son, han började gråta och ingen av de andra familjemedlemmarna brydde sig. Far så dåligt när jag ser sånt.
 
Ikväll har jag slappat, ätit lite gott och Emil har tränat. Vi ska vara på dagis strax efter halv 7. Så är nog bäst jag vilar nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0