vann och bak

Igår när vi skulle kliva upp för jobb och dagis så kändes zoey varm. Hon hade fått feber. Jag hade tackar ja för extra jobb i matservice, så Emil vabbar igår. Dock så var det inte mycket att göra. Så jag slutade redan 10:15. Råkade möta Emils föräldrar på stan. Så de följde med och fikade hemma. Annelie fyllde år med, så passade bra med extra god fika. 
 
Vi hade en mysig dag. Zoey piggnade till tyckte vi. Men framåt em kom febern igen och hon kräktes slem ett par gånger.innan hon sov för natten. Hon fick molipekt för att lösa upp det värsta. När Emil tränade igår så råkade jag somna strax innan 9. Var länge sen jag somnade tidigt, så tror jag behövde det. 
 
Idag är jag hemma och vabbar. Hon kan ju inte kräkas slem på dagis. Vi hade det ändå lugnt idag med bokningar. Bytte även pass så jag jobbar senare imorgon. Så är hemma med barnen tills Emil kommer. Så de är hemma hela veckan. Dels så zoey laddar upp sig nån extra dag och dels för att lyckas slippa magsjuka. Men nästa vecka ska vi lämna. Så håller tummar att smittan är borta..
 
Pixie ville så gärna baka bullar nu.. Har rosa pärlsocker som lockar. Ska göra fröknäcket med, för nu har jag ätit godsaker ett par dar o rad. Köpte kexchoklad från bodystore sötat med stevia. Jätte gott! Tänkte hitta nått recept på småkakor att testa kokossockret med. Så blir en bakdag idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0