premiär.

Barnen fastnade för att cykla med vagnen efter. Så imorse fick de ut mig tidigare än jag tänkt. 9:15 var vi hemma igen efter en omväg till affären och omväg hem. Vi fick sen besök av Anna och smilla en sliten stund. 
 
Idag tog vi premiär badet i sjön. Har inte varit väder för det tidigare känner jag. Vi cyklade ut dit och mötte upp Sofia efter en stund. Hon bjöd oss på glass. Påvägen hem åkte vi förbi stugan och tjejerna åt mellis där. Nu är Pixie och emil iväg en sväng till hans kompis. Zoey har inte sovit idag heller, så somnade nyss...jobbigt med övergången från att sluta med tuppluren. Det blir så tidiga kvällar..vilket alltid blir oroliga nätter med mycket vaket, eller jätte tidiga mornar. Och då tycker många att vår vanliga tid 5:30-6:00 är tidig..och det är lyx mot när vi ställer om kl till vintertid igen. Pixie somnar en timme senare nu när vi är lediga, men går upp samma tid ändå. Men nu är jag skönt trött efter dagens gratis motion! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0