räknar ner

På tisdag går flyttlasset! Då gäller det. Vi längtar med spänning kan man säga. Hela lägenheten är i kartonger nu mer eller mindre. Vi ska ta bland det sista imorgon.
 
Det har gått bra att Jobba och komma in i de rutinerna igen. Nästa vecka blir det på allvar på riktigt. Då även emil börjar jobba och barnen på dagis. Och extra omställning blir det när vi flyttar mitt i det. 
 
Idag efter jobbet har jag och tjejerna haft lördagsmys. Medan vi erbjöd pappan att få åka till sin vän över natten. 
 
Denna vecka har varit väldigt tuff. Svårt att förstå sina känslor. Men det kommer bli ännu tuffare. Jag älskar min mormor. Och att se henne nu är inte lätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0