slapp.

Strax innan jag gick på semester hade jag målat upp en perfekt bild. Hur jag skulle ha tid att motionera, dagligen helst två gånger dessutom. Hur jag skulle springa varje morgon när Emil och jag har två veckor ihop, eller på kvällarna. 
 
Men hur blev det så?! Typ två cykelturer med barnen, sprungit en gång, alltså EN..ätit allt jag varit sugen på, kakor, glass. Chips och bröd. Ätit bröd till frukost ofta...vilket jag i vanliga fall endast gör 1, max två gånger på en vecka. Och även druckit annat än vatten. Jag har gått upp i vikt under dessa veckor, ca 2cm i midjan. Vilket är ett par kg. Men jag tänker mig att semester är semester! Att det är viktigt att få koppla bort alla måsten och vara duktig tvånget. Det har varit befriande att skita i att springa, och äta gott istället. Men jag är samtidigt peppad att styra upp denna slapphet om nån vecka eller två. Och få känna mig piggare. För man blir slapp av detta..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0