friskis

Igår jobbade jag hela dagen, idag slutade jag så jag hämtade tjejerna halv 2. Vi åkte direkt o hämtade Emil för att senare göra ett ärende. När det var klart handlade vi lite, mest de erbjudanden som är bra denna vecka. Vi åt snabb middag idag..för blev lite senare än vanligt. 
 
Har inte haft lust att träna sen förra tors, inte ens promenad. Det har varit så mycket med huset. Så även om man är glad och längtar, så tar det så mycket energi nu och fixa allt. Tror inte jag kommer känna mig mindre stressad fören den dagen vi har nycklarna i handen och bott några månader. Men kul ska det bli! Pixie som förstår mer än zoey vad det gäller, hon längtar. Men hur eller hur hade jag inte tänkt träna idag. Ändrade mig dock i sista sekund. Pixie har undrat vad det är, så hon fick faktiskt följa med och se på. Hon ska ju inte fortsätta göra det. Men nu vet hon vart jag är. Något som är viktigt för dom. Att veta vad och vart och ungefär hur länge vi gör saker. 
 
Imorgon ska Pixie leka med en kompis på morgonen. Sen ska jag ta med tjejerna till Kalles en stund, för min syster lina ville med o se. Har redan ångest att jag inte ska träffa dem fören på lör kväll sen efter imorgon em. Emil och barnen ska till horn. Jag jobbar ändå kväll fredag och börjar 7 lör och kör till sen em.  Men ledig söndag och börjar 4 på mån. Så då får vi gosa<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0