öppna förskolan snart.

Just nu flyter dagarna mest ihop. Jobbar 10 på raken och ledig på lördag och söndag, vad jag ska njuta av dessa dagar. Men är tacksam att jag har möjlighet att få lite extra pass. Speciellt nu när vi måste spara ihop till en större summa innan flytten. Och en stor fördel att jag trivs så bra på jobbet. Socialt för en babbelkvarn som mig.
 
Idag börjar jag i em. Det är så skönt att ta det lugnt ihop med barnen. Vi slappar mest de första morgontimmarna. Men snart ska vi gå till öppna förskolan och sjunga lite. Helgen gick så fort. Efter jag jobbat i lördags så hälsade vi på i huset. Det kändes så overligt, snart är det vårt hem! Min lillasyster Lina erbjöd sig att ha tjejerna på kvällen hemma hos oss. Så Emil och jag gick ut och åt massa gott. Sen gick vi på bio. Filmen var väl inte den bästa..men helt okej! Det var skönt att få lite tid ihop. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0