sång.

Idag är det stor skillnad mot gårdagen. Barnen vaknade på strålande humör som hållit i sig hela dagen. De kom själva på att de ville se film ihop i Pixies rum. De har inte bråkat alls med varandra idag. På sången var de på strålande humör och zoey gick runt och sjöng låtar från frost. De har verkligen fastnat för den filmen. De har varit så snälla idag! Har kunnat städa upp här hemma med. Såna här dagar är underbara. 
 
Vi hämtade ut paketet från bodystore.se idag. Köpte nytt shampo, tvål, balsam och även alla ansikts produkter jag behöver. Deras de använder jag bara och vill att Emil ska börja använda den med. Då vanlig inte alls är bra mot kötlarna runt brösten. Barnen älskar frystorkade jordgubbar så klickade hem ett antal påsar och fruktremmar. Har även förälskat mig i kokossocker. Ett nyttigare alternativ till vitt socker. Jag är ju en sockerråtta..
 
Har en plåt knäckebröd i ugnen. Hinner precis innan jag ska iväg till jobbet. Men idag känns det att jag inte vill gå ifrån mina goa barn! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0