tisdag.

Idag har jag varit ledig. Men nu ska jag ladda inför 10dar på raken. Får tänka pengar. Men trivs så bra på jobbet, är ju som om jag har tre jobb fast jag har ett. Det är varierande och kul. Men det är ett pussel att få ihop vardagen. Som flera andra önskar jag fler timmar på dygnet ibland. Men man gör sitt bästa med att ge sitt bästa på alla delar så som mamma, på jobbet och som sambo/vän. Det första är ju såklart viktigast. 
 
Gillar inte dessa tidsbyten med klockan. Men det resulterar förhoppningsvis i att barnen sover till 6 istället. Vilket vore skönt då jag ibland slutar 22:15 och börjar 7. Så är ju skillnad att gå upp 6 än 5. Men samtidigt så blir ju vår egentid ihop/själv på kvällen kortare. Nu somnar alltid Pixie senast 7 och zoey nån halvtimme efter typ. Men det brukar efter någon vecka eller två bli som bankomat tider igen. Men i helgen är det väl dags att ställa om klockan? Så det återstår att se.
 
Idag har det hunnits med ett långkok. Och gofika efter en tur på stan för o köpa påskliljor. Sen kom min lillebror Anton förbi och åt lite mat o tog en kaffe med oss. Jag smet iväg på skivstången en sväng med min syster Camilla. 
Men nu borde jag allt blund. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0