trötta.

I vanliga fall jobbar jag 50% med nått extra pass då och då. Passen läggs ju mycket kväll.och helg med. Så barnen är inte vana med mycket dagis, 8-11 h i veckan brukar de gå och Pixie har rätt till ytligare 10h om hon vill gå extra på gissa och ons. Men jag känner att jag måste komma upp i timmar om det finns möjlighet nu ett tag innan huset. Det är inte ofta det finns extra pass över. Men denna månad finns det massor av olika anledningar. Så hela månaden jobbat jag 6 dar i veckan. Barnen får dessutom gå mycket mer på dagis denna månad och det märks att de är mycket tröttare. Men vill ge tjejerna en studsmatta till huset. 
 
Igår hämtade jag dem halv 2. Vi fick mellis/fika besök av Ullis och Arvid efter dagis. Vi gick till källängen och lekte i parken. Efter maten tränade jag skivstång. Fikade lite till när jag kom hem...och somnade till 9..men skönt idag! Idag slutar jag kl 17. Så vi kan äta middag ihop.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0