utvilad!

De blev lite ändrade planer igår. Barnen och Emil sov kvar en natt till i horn. Så jag och min vän Anna gick till Chinan för att äta mat och ta ett glas vin. Trevligt och så välbehövligt! Hoppas vi blir lite bättre på att ta såna stunder. Köpte hem en choklad och slappade hemma. Somnade innan 10..och vaknade kvart i 7. Efter en stund lyckades jag ändå somna om till 9. Snart kommer familjen hem, som jag saknat dem!!! Och även Pixies kompis hampus ska vara här idag. Vi ska bara barnvakt under dagen. 
 
Imorgon ska jag börja på fm först och hjälpa till i matservice innan jag börjar mitt kassa pass. Så på tis när jag slutar 1, ska vi bara hem och mysa<3 jobbar endel extra denna månad. Vill komma upp i timmar så vi kan lägga undan nu inför husflytten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0