västervik

Igår var jag i västervik med mamma. Vi åt gott på tant grön och fikade på espresso house. Köpte lite till barnen. Varsin keps till sommaren, en klocka har zoey önskat sig. Hon somnade med den på sig. Och Pixie har önskat en lampa som skiftar färg. Sen hitta jag endel pussel till dem. Unnade mig ett par byxor och en kofta förutom saker till hemmet. Var länge sen jag kick i affärer. Men det var inte därför jag åkte dit egentligen. Men förutom det vi åkte för så hade vi mysigt. 
 
Stressade direkt till andra visningen, o huset känns så mycket oss. Men vi får väl inte hoppas. Tränade skivstång och vart härligt trött efter. Men ska aldrig mer träna utan middag, åt den efteråt. Man orkar inte lika mycket. 
 
Idag gav barnen mig en väl efterlängtad sovmorgon till halv 7!! Så pigg:-) Pixie ville till dagis sina timmar, för de skulle på utflykt idag. Jag och zoey gick ryttarrundan i rask takt med Ida. Nu slappar vi. Hon ser frost som hon blivit helt tagen av. Är sugen på att baka i em. Får se om Pixie tycker så med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0