alv.

Nu är äntligen värdens bästa park öppen igen! Vi klev genom portarna i onsdags morgon till öppningen kl 10. Vi följde upp madde, Ullis med barn. Vi var ett par timmar eftersom jag skulle jobba sen. Idag följde min syster lina med oss till alv. Det blev en heldag och vi kom lagom hem till middagstid. Zoey som varit vaken sen 5 och inte sovit alls trots fullt ös, så hon somnade kl 18 ikväll. Medan Pixie nattade sin pappa i soffan istället för tvärtom om. Vi hörde glassbilen så vi sprang ut och köpte lite glass. Denna dagen har med andra ord varit kanon med familjen. Imorgon jobbar jag heldag, så mina älsklingar får mysa själva. Men efter det väntas två dagars ledigt och 30års firande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0