Helgen är över.

Denna helg har gått i rasande fart. Vi har firat Emils fina syster som fyller 30 inom kort. Massa god mat och ett hus fyllt av gäster. Igår åkte pixie och jag till folkrace där min lillebror Anton körde. Vädret var ju inte det bästa, pendlade mellan blåst, hagel, regn och sista timmen uppehåll. Men hon ville inte åka, så jag stannade snäll
kvar. 
 
Jag avslutade helgen med att åka och handla. har ju lärt mig när man kan åka för att slippa folket..söndag kväll är en bra dag! Då kan det faktiskt vara kul att handla, när man får stosa runt själv.
 
idag ska vi passa Arvid en liten stund. För att senare fira honom som nyss fyllt två år. Så vi kör en hemma dag idag. Innan dagis en timme i em. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0