onsdag.

Natten till igår så vaknade jag av att Pixie inte mådde bra. Dock så gick det över direkt när vi vaknat på morgonen. Så vi hade en hemma dag igår. Köpte lite nya skor till tjejerna och tog promenad i regnet till affärerna. När Emil kommit hem ville Pixie fika på stan med bara mig. Mysigt avslut på dagen<3 
 
Idag har vi varit lediga. Så då har vi hängt på alv såklart. Blev flera timmar där, tiden bara springer iväg eftersom de tycker det är så kul. Vi kom hem lagom tills det var dags att laga middag. Var så sugen på pankakor med sylt och grädde idag, enkelt men gott. Ikväll ska jag iväg på mammakväll. Blir mat även där...jag ska ju inte sticka under stolen med att jag nog kan äta jämt.
 
Imorgon blir det dock jobb och förskola igen. Och på fredag börjar jag inte fören på em. Så då hinner vi med att hänga på alv under dagen:) bästa parken som finns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0