regnig dag.

Idag hade alv ett sammarbete ihop med länsförsäkringar, så min mamma och pappa köpte biljetter därifrån till sig och vincent och wiggo. Det var ju förköp så trots spöregn har vi snällt följt med dem. Vi höll ut till kl 2.Men tror de andra var kvar lite till, typiskt nog blev det uppehåll just när vi åkte. Men Zoey somnade i bilen den korta sträckan hem. Så Pixie och jag tog ett varv på marknaden, som för övrigt var värdelös..ungefär 5 stånd var upptällda.. Men vi fick med oss en påse marknadsgodis. 
 
Igår möttes jag av blommor, lotter och räckmackor, Min fina familj överraskade mig med morsdag då istället. Eftersom jag jobbar imorgon ett par timmar och ska fira min mamma och emil sin. vi fick även trevligt kvällsbesök av sylvia, tjejerna behöll henne för sig själv i sina rum. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0